[TOPIC UFFICIALE] Disney Universe

Ho appena trovato questo giochino che sarà presentato a breve dalla Disney...

disney_universe_logo.png


Assomiglia molto a Little Big Planet a vedere i disegni, dalle notizie si parla di omini da comandare in vari puzzle games...

Disney Universe
is a new off-the-wall non-stop action adventure video game scheduled for release in Autumn 2011. It will be available on Xbox 360, PlayStation 3 and as a digital download for the PC.

In Disney Universe you'll be able to battle in a mix-up of worlds inspired by numerous Disney and Pixar films. Suit up in iconic costumes and face challenges in legendary Disney worlds. Defeat enemies, collect coins and powerups, unlock new costumes and explore with friends.

In the Disney Universe video game you'll be able to:

Suit-up for action in more than 40 classic and contemporary Disney character costumes including Alice, Mike, TRON and Stitch.
Explore 6 different worlds inspired by Disney and Pixar films where Mischief, Madness and Mayhem reign.
Team up with up to four friends to solve puzzles or defeat enemies or toss your friend into trouble!

You'll never have more fun reclaiming the gaming Universe!

Qui il primo video...domani ne mostreranno un'altro...
[YT]5NBIXgWUZwU[/YT]

Sito ufficiale: Disney Universe | New Disney Games | Disney UK
 
Ultima modifica da un moderatore:

el_barto_84

Active Member
E questi sono alcuni costumi
DisneyUniverse-76706.jpg

DisneyUniverse-76705.jpg

DisneyUniverse-76704.jpg

DisneyUniverse-76703.jpg

DisneyUniverse-76702.jpg

DisneyUniverse-76701.jpg

DisneyUniverse-76700.jpg

DisneyUniverse-76699.jpg

DisneyUniverse-76698.jpg

DisneyUniverse-76697.jpg

Se è divertente almeno la metà di Littlebigplanet e con le stesse funzionalità, mio appena esce :rulez:
 

Omega

Dormo sulla collina
Mi spiace dirtelo, Angelo, ma LittleBigPlanet NON è divertente. Quindi per poterlo acquistare al day one questo deve essere divertente almeno il doppio di LBP.

Per il resto meriterebbe già da ora per aver fatto un costume con l'animale più nobile di tutto il mondo: il facocero.
 

el_barto_84

Active Member
LBP non è poi da buttare, va preso con la giusta filosofia [cit.]

Spero solo che gli sviluppatori annuncino presto qualche nuova info...
 
Top